Stránky

sobota 31. augusta 2013

Let's get started♥

→ Tento blog som si založila hlavne preto, lebo som o tom už neskutočnú dobu uvažovala:) Chcela by som sa s vami deliť o moje skúsenosti, rady, tipy a všeličo iné:)


 Obrovské ďakujem patrí mojej kamarátke od škôly Jessi ktorá ma k tomuto všetkému dokopala♥
Sama má blog a myslím že v tom čo robí je perfektná takže určite sem nakuknite → http://msjessiik.blogspot.sk/

A teraz pár informácií o mne :3
Moje celé meno je Anna, totálne úžasné meno, viem. Kamaráti ma prezývaju Anča alebo Ančik, ešte lepšie prezývky. Bývam v Bratislave no môj domov je na strednom Slovensku:)
Chodím na gymnázium, mám 15 rokov.
To by zatiaľ stačilo nie?:):D

#loveyouall

3 komentáre:

  1. Môžem sa opýtať na aké gymnázium chodíš? Aj ja som zo stredného Slovenska a chcela by som ísť na gympeľ do Blavy, keďže do Rakúska to je blizko a v Rakúsku mi robí mamina aj krstná. :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale chodila by som na intrák samozrejme lebo každý deň do rakúska a späť by som sa nedoplatila

      Odstrániť
    2. Ja chodím na bilingválne gymnázium do Petržalky, Pankúchová 6, ale sú aj lepšie gymnáziá ako toto:)

      Odstrániť