Stránky

sobota 31. augusta 2013

Rainbow♡

Prečo by sme si nemohli začínajúce, upršané, počasie trochu spríjemniť aj takýmto líčením?:)
Poďme na to:) 




Začneme krémom na tvár. Všetko musí mať svoj podklad no nie? Môj najobľúbenejší je tento od Nivei










► Ako druhý krok na tvár nanesieme korektor, make up a púder:) 

Korektor Miss Sporty.  
Make up Avon, Mattifying foundation.
Púder, Rimmel, Stay Mate.

►Ďalej na očné viečko nanesieme bielu, kajalovú, ceruzku ktorú následne roztrieme, ja používam ceruzku od Catrice, odtieň cosnova ;o)

► V tenkej vrstve nanesieme aj hnedý očný tieň. Môj je z paletky od Catrice, Before Or After Eight?

►  A prejdime k tej zábavnej časti, moja, bohužiaľ veľmi zanedbávaná paletka 98 tieňov, ktorú mám z
Ebay-u,  mi poskytne všetky farby dúhy, tak poďme na to:)) S tieňami a plochým štecom si budeme vytvárať linku:)
 

Začíname červenou:)
 Oranžová:)

Žltá:) 
 A ideme na druhé oko, začneme zelenou ktorú dáme do kútiku oka:)

Pokračujeme modrou:)
A nakoniec fialová:) 


► Linku čo sme si nakreslili tieňami zvýrazníme tenulinkou čiernou linkou. Ja používam ceruzku od NYC, ktorú som si kúpila z nutnosti keď som bola na prázdninách u starkej. Moja očná linka v pere od Essence doslúžila tak som navštívila prvú drogérku čo som našla. Ale od vtedy si túto ceruzku neviem vynachváliť:)

►A oči zakončíme obľúbenou špirálou. Moja momentálna stálica je od Avonu Super Curl. Dostala som ju ako darček, je naozaj skvelá:) 
► Posledný krok sú pery, ja použijem tento nude rúž od Avonu, pery to stlmí aby oči pôsobili výrazne:)

Finálny look:)




 Tak čo, páči, nepáči?:) Myslím že je to veľmi jednoduché a pri tom zaujímavé líčenie:) Hope you like it, xoxo ♡

2 komentáre:

  1. vyzerá to pekne!:)
    zapoj sa u mna do sutaže o krem bioderma:)
    www.bloomingflowers-ika.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelý nápad, je to veľmi pekné, raz vyskúšam ;)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť