Stránky

utorok 3. septembra 2013

Moje každodenné líčenie:)


Ahojte, dnes by som Vám chcela ukázať tak ako sa líčim každý deň do školy, von, proste všade. 
Trvá to síce dobrú pol hodinku a treba sa s tým vyhrať no výsledok stojí za to:)

 Začneme, klasicky, krémom na tvár:)



 Na tvár ďalej nanesieme make up, korektor a púder :) Môj make up- Avon Mattifying foundation. Korektor - Miss Sporty a púrej je od Rimmelu - Stay Matte:)


Ďalej na očné viečko nanesieme štetcom hnedý tieň. Môj je z paletky Before Or After Eight? Použijem stredne hnedý tieň:) Dáme ho na celé pohyblivé viečko.





Ďalším krokom je tmavý hnedý tieň, ten môj je z Kika, z Talianska ale môžete použiť hocaký, napríklad aj z paletky spomínanej hore. Tento mono tieň je môj najobľúbenejší, je matný a krásne sa s ním pracuje, posúte sami:) Tieň nánašame tesne na hranicu bledého tieňu:)

Ďalej použijeme ten istý tieň a spravíme nad hranicou o čosi hrubšiu čiaru:) Malo by to vyzerať asi nejako takto :)

Pokračujeme rozmazávaním, nie je na tom nič zložité len v tom treba prax a trpezlivosť:) Pomôžte si napríklad púdrom alebo nejakým bledým tieňom:) Výsledok by mal byť asi nejaký takýto :)

Nemôžeme taktiež zabudnúť na spodnú linku ktorá ohraničí vaše oči a bude to pôsobiť zvodne. Zasa použijeme tmavý tieň ktorý stiahneme plochým štetcom pod oko:) Použijeme aj bielu ceruzku na vnútrajšok oka, opticky oko otvorí.

Ďalej použijeme čiernu linku na horné viečko :) A ako posledný krok je špirála:) POužite svoju obľúbenú špirálu, moja je od Avonu:) Super Curl
Očká by sme mali a toto je finálny výsledok, na pery si nedávam nič, len balzam Kiss Care Love od Essence:)


Tááákže:) Toto je moje každodenné líčenie, dúfam že sa Vám páči :) Komentík poteší, užívajte školu :3:)
Ančik, xoxo.

2 komentáre: