Stránky

nedeľa 1. septembra 2013

School supplies haul 2013☼

Tak a máme tu posledný deň prázdnin, aj ten, bohužiaľ musel raz nastať. A preto Vám sem hodím nejaké tie moje 'school supplies' ktoré som si nakúpila:) 


►Začneme zošitmi? Moje sú z Tesca a sú totálne milé : 3

->Sú obyčajné riadkované, stáli 1,59€ :)
►Ďalší zošit ktorý je super cute je tento bodkovaný:3 Nieje úžasný?:)
->Taktiež je riadkovaný:) Stál 1,60 v Tescu :3:)
► Ďalšie sú kockované, načo kockované zošity však? Máme trošku mimo učiteľku matiky :) :D
->Z Tesca, 1,89€ :)
►Ďalej som si kúpila tento zakladač, má neskutočne nádhernú farbu:) Mám pocit že cez leto som túto farbu preferovala na všetkom, plavky, topánky, tričká, dokonca mám aj takej farby šaty:D So, tyrkysová vládne svetu :D                                             
 
->Stál 3,80€ v Tescu :3:)
►Kúpila som si aj riadkované papiere do zakladaču:)
-> Cenu si presnú nepamätám ale okolo 1,60€ v Hypernove:)
►Perá, perá, moje prekliatie, takmer vždy nejaké to pero stratím, a tento rok som chcela byť poistená, tak prečo si nekúpiť rovno 3 balíky?:D Tieto perá zbožňujem už asi druhý rok, fantasticky sa s nimi píše, a sú MODRÉ!:3 Neznášam čierne perá, proste napíšem niečo čiernou a neviem si to zapamätať. Možno menší skrat v mozgu :D

-> Ich cena 0,49€, neskutočne drahé perá :D Tesco:)
►Ďalej, ceruzky, každý si predstaví pod pojmom ceruzky obyčajnú ceruzku no ja pentelky. Už som sa nijako naučila s nimi písať a predsa len, kto by odolal takýmto farebným pentelkám?:3 Inak sú to 'mechanické ceruzky'
-> Cena 0,49€ Tesco:)
► Farebné perá a zvýrazňovače. Všetko sa s nimi ľahšie učí a predsa len každé jedno dievča chce mať nadpis pekne farebný a všetko dôležité pekne vyznačené no nie?;o)
 -> Cena zvýrazňovačov je 0,39€ a farebných pier 1,29€ :) Tesco.
► Ďalšia vec sú gumy a farebné lepiace papieriky. Gumy sa mi vždy stratia, to je tak, niekomu ju požičiate, zabudnete vypýtať, preto dva balíky. A farebné papieriky? Chcem mať školský rok organizovaný, nechcem na nič zabudnúť, na žiadne písomky, domáce úlohy, proste  vytrhnem papierik, napíšem poznámky a nalepím do zakladaču :) 
-> Cena gúm je 0,20 za kus a papierikov 1,39:)
►Vec ktorá nesmie v mojom peračníku nikdy chýbať je bielitko. Keď chýba tak je zle. V Tescu mali bomba akcie na bielitká, jedno stálo len 0,40€ čo na bielitko naozaj málo. Tak Anča neváhala a zobrala 5:D:)
►Posledná vec, čo u mňa musí byť každý rok nová, je peračník, neviem prečo ale každý rok mám nejaký iný, nový :D
-> Stál 1,19€ opäť v Tescu:)

Tak dúfam že sa Vám príspevok páčil, taká oddychovka, večer možno pridám ešte jeden. Komentáre potešia:3:) Tak sa zatiaľ majte, papa <3 Ančik, xoxo.

2 komentáre:

  1. Ó, ty jsi můj člověk. Miluju všechno, co voní papírnictvím, fixy, lepítky atd. Pořídila sis úžasnou školní výbavu. ;-) Báječný článek přesně podle mého gusta. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť