Stránky

utorok 10. septembra 2013

Haul of September :3

Ahojte ahojte kočky, mám tu pre Vás menší haul:) Bola som sa mamčou nakupovať, pôvodne potraviny ale tak chápete babská jazda a prečo neskončiť v nákupnom centre:)
So, poďme na to :)


Prvé sú lodičky kúpila som ich v Marks&Spancer:) Sú fantastické, fantasticky sa nosia, sú vystlané, nikde netlačia, na také behačky do mesta ako stvorené :3:) Nestáli až tak veľa 28€


Ďalšia je čiapočka, ktorú keď som si kúpila tak som si ju totálne zamilovala a povedala mame že ju proste musím mať aj keby traktory padali :D:) C&A stála iba neuveriteľných 5€


Nezľaknite sa ma :D:D:)


A posledná vecička je táto taška, mám ju do školy, pretože mám hroozne veľa učebníc a ja to už nemám kde dávať, takže táto sa mi zapáčila tak sme ju kúpili. Netuším kde, bol to čisto že sme prišli a kúpili ju, nejaký maličký obchodík ale kde :DDD Stála okolo 15€ :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára