Stránky

sobota 14. septembra 2013

Vlastná lícenka.

Máte tiene ktoré sú opotrebované, poprípade staré a neviete čo s nimi? Ukážem Vám ako ich zúžitkovať. Nie je na tom nič zložité a výsledok je skvelý :)

Popravde mám len jednu lícenku, ktorú používam skoro stále a je od Avonu. Ale som chorá a tak som rozmýšľala nad ďalším príspevkom.  Čo tak si spraviť vlastnú lícenku podľa svojho vlastného vkusu:) 
Je to veľmi ľahké,  a ako som spomínala výsledok je bravúrny:)
►V prvom rade si vyberieme tiene ktoré použijete, ja som si vybrala opotrebované tiene z paletky z Ebay-u a neopotrebované tiene ktoré dodajú lícenke šmrnc:)
►Budete potrebovať sviečku, opatrne nad sviečku priložíte paletku resp. miesto kde sa nachádza tieň, aby ste lepidlo, ktorým je kalíšok prilepený k paletke, rozohriali a následne ľahšie odlepili.


►Ďalej špendlíkom a pinzetou (alebo hocičím čím sa Vám bude ľahko pracovať), kalíšok odlepíme od paletky.
 

► Takto vyzerajú všetky tiene dohromady:)

►Špendlíkom tiene rozdrtíme na prášok, nemusíte na totálny len aby boli sypké:)

►Ako ďalší krok, určite nesmieme zabudnúť prázdny kalíšok, môj je od púdru od Essence ktorý som do používala, ale obal si nechala 'pre istotu'


►Všetky tiene nasypeme do kalíšku a následne rozdrtíme na totálny prášok, môžete použiť hocičo, špendlík, druhú stranu pinzety, ja som požívala aj vrchnák od voňavky, ktorý môžete vidieť na poslednou obrázku.


►Kvapkadlom a alpou nakvapkáme na budúcu lícenku pár kvapiek, nakvapkať a zamiešať. Proces som zopakovala možno aj štyri krát kým nebola budúca lícenka dobre nasiaknutá a dalo sa z ňou pracovať.ú


►Keď už bola dostatočne nasiaknutá, prstami som ju uhladila aby nebola hrudkovatá.


►A teraz posledná a tá zábavno-kreatívna časť. Doladiť obal. toto je už naozaj len a len na Vás. Ako si môžete originálne ozdobiť zadnú stranu môžete aj prednú:)


No a tu máte 'už výsledný 'odtieň' lícenky. :)
Takže dúfam že sa Vám tento príspevok páčil, verte, nie je na tom nič zložité:) A myslím že výsledok stojí za to. Ak by ste to nevyužívali ako lícenku tak môžete, znovu, ako tieň. Je to len na Vás :)
Xoxo, Ančik <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára