Stránky

pondelok 7. októbra 2013

Nákupy Októbra. ♡


A máme tu prvé nákupy na tomto blogu. Október sem dorazil ako nič a moja peňaženka utrpela straty. Ale myslím že sa to oplatilo. Chcela som dodať že celkový názor na produkty uvidíte na konci mesiaca v článku z názvom “Recenzie Októbra“, v ktorom bude spomenutá výdrž, pigmentácia, spokojnosť, kvalita za kupovanú cenu. Takže poďme na to <3
Určite ste už počuli o týchto balzamoch od Maybellinu. Ja som ich kúzlo objavila až teraz v Októbri. Môj mám v odtieni 040 Crystal pink. Je to klasický balzam vyzerá farebne no perám dodá len jemný ružovučký nádych. Zatiaľ mi príde ako perfektná náhrada Labella, alebo len tak aby ste niečo mali na perách. Výdrž, kvalitu spomeniem až v Recenzie Októbra:)



Paletka od MUA. Popravde, nikdy ma nelákalo MUA, celkovo. Ale odhodlala som sa a objednala túto paletku pastelových tieňov, Pretty Pastels.Myslela som si že to bude klasická, ničím výnimočná paletka, že pigmentácia perfektná určite nebude. Ale mýlila som sa. Ako mi prišiel balíček, tak ma ohromili farby paletky, tiene sú jemne mleté. Menšie mínus je že sa trošku viac prášia ale myslím si že to nie je nič strašené. Rátala som s tým že pastelové farby nebudú svetaborne pigmentované, ale na to žťe sú pastelovú sú pigmentované veľmi dobre. Na konci mesiaca tu máte o nej recenziu:)



Paletka štyroch tieňov od Elfu. Doslova a do písmena som “IN LOVE“. Prečo? Tiene sú tak úžasne pigmentované, farby čo máte v paletke, máte aj na viečku. ZA tú cenu by som ani len nedúfala že budú takéto. Stála iba 2,70€ teraz  bohužiaľ 3€ ale určite sa to oplatí:) Má perfektne vymyslenú stavbu farieb tak určite je nou označený ako maličký zázrak.



Dermacol make-up cover. Trochu hustejší make-up, veľmi dobre krycí. Tým, že ja mám problematickú pleť, hľadala som niečo, čo mi zabezpečí abyu som zakryla nedostatky. Pokiaľ si ale nevykontúrujem tvár vyzerám ako porcelánová bábika. Ale s tým domnením som aj ten make-up, kupovala.

Báza pod make-up od Dermacolu. Bola som veľmi natešená z tejto bázy. Je hustá a dobre sa rozotiera po tvári. Ale tým že ja mám mastnejšiu pleť, tak nemám zatiaľ z nej veľmi dobrý dojem.. Ale design mi príde ako veľké plus.



Chcela by som Vám poďakovať za trpezlivosť ktorú ste museli vynaložiť, kvôli tomu že nebol príspevok. Bohužiaľ, nemala som čas, škola sa na mňa navalila plnou silou a ja som bola rada že žijem. Ale znova chcem dávať každý druhý deň príspevok . 
Ančik, xoxo.






1 komentár: