Stránky

nedeľa 15. septembra 2013

Rozhovor s Anet:)

Ahojte kočky, dneska Vám sem pridám rozhovor s jednou youtuberkou, ktorú ja osobne hrozne žeriem:) Je to milá, 12 ročná slečna, ktorá v tom čo robí sa určite vyzná:)
Hope you like it <3

1. Na čo by si z kozmetiky nedala dopustiť? 2. Ktorý produkt bol cez leto tvoj najobľúbenejší? 3.Začala jeseň, ktorý kozmetický výrobok ti k nej bezvýhradne patrí? 4. Koľko času denne venuješ sebe a líčeniu? 5. Máš radšej nude, nahé líčenie alebo darebné a hravé? 6. Čo by si označila ako totálny prepadák čo sa týka kozmetiky?:) Ďakujem ak by si is našla čas:)


  • 1. Asi na kosmetiku essence. Nesnáším když někdo řekne "je to špatně pigmentovaný, ale tak je to essence". Nevím proč si všichni myslí, že když je levnější, než třeba inglot, je hned horší;)

  • 2.Nejčastěji jsem asi používala opalovací krém, ale co se týče kosmetiky, byla to asi maybelline "the rocket", jak voděodolná, tak nevoděodolná :)

  • 3. Asi krém na obličej a balzám. Používám ho denně, bez ohledu na roční období a počasí, ale jelikož se začíná ochlazovat, budu ho na podzim a na zimu potřebovat dvojnásob :)
4. Pokud jde o mě, každý ráno i večer se mažu krémem. Když jsou tu kamarádky, dokonce se i diví. Jsem na sebe s tímhle i hrdá :D Jsem už zvyklá, že vstanu, namažu se krémam a dál se jdu nasdnídat a udělám si další věci :) A pokud jde o líčení, ráno moc nestíhám, ale i tak se snažím vymyslet něco jiného, než jedu barvu. Většinou se i já, i kamarádky diví, co za tak krátkou dobu dokážu udělat. Problém je, že jelikož mám brýle, musí být líčení nejlíp s černou a hnědou a pak až něchutné řasy, s minimálně deseti vrstvamy řasenky :D

  • 5. Vždycky jsem na svůj věk musela nosit něco "nude", aby to nevypadalo blbě, abych nepůsobila zmalovaně, ale dneska si dám na oči klidně i růžovou. Do školy se, ale líčím hnědo-černě ;)

6. Jako totální propadák co se týče druhu ani nevím. U mne byl největší propadák makeup od miss sporty "so clear perfect skin". Hodně lidí by mi řeklo, "jasně, tak sis blbě vybrala", ale výběr nebyl na mě. Když sem stála u stojanů a koukala se po makeupech, přišla ke mě paní, zda nechci poradit. Byl to můj první makeup a já o tom nevěděla ani ň a tak sem na ní dala. Vybrala mi makeup, který je na mě podle ní"perfektní". Když jsem ale přišla domů, makeup nebyl jen na mou pleť oranžový, ale i dokonce i tmavý. Od té doby čtu recenze a hledám obrázky na google :)
    • Odkazy na 'Theteengirllooks'

      Dúfam že sa Vám tento rozhorovr páčil a ďalej by som veľmi chcela poďakovať Anetke že si našla čas a zodpovedala mi týchto pár otázok:) Ančik, xoxo

5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ďakujem veľmi, veľmi pekne <3 neskutočne si to vážim, že niekto ocení moju prácu :)

      Odstrániť
  2. 12 rokov? :DDDDD to by sa slečna ešte nemusela malovať vôbec :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a celkovo má dosť divné názory na svoj vek.. podľa mňa je ešte riadne malá na nejaké farebné líčenia a neviem-čo.. :D

      Odstrániť
  3. úžastný blog :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť